سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثبت نام و کسب درآمد میلیونی با سایت خارجی Neobux - قسمت 1
شنبه 97/6/31 ساعت 7:41 عصر | نوشته ‌شده به دست سیمرغ | ( نظر )

قدم اول :معرفی نئوباکس :

بهترین استراتژی نئوباکس

 سایت نئوباکس Neobux درواقع یکی از بهترین و مطمئنترین و پربازده ترین سایتهای PTC خارجی هست ، که میتونید به راحتی تا ماهی 10 میلیون تومان از این سایت کسب کنید .

بهترین استراتژی در نئوباکس چیست؟

قدم دوم : ثبت نام در سایت Neobux

 

بعد از کلیک کردن روی بنر بالا ، مستقیما وارد وبسایت Neobux خواهید شد.

برای شروع ثبت نام وقتی سایت نئوباکس باز شد ، بالای صفحه سمت راست ، روی Register کلیک کنید ، بعد از اینکه روی Register کلیک کردید ، یک پنجره جدید باز میشه که شبیه تصویر زیر هستش :

neobux3

برای باز کردن حساب در Neobux باید همه قسمتهای فرم Register رو که در تصویر بالا میبینید به صورت زیر پر کنید .

Username : شما باید یک Username برای خودتان انتخاب کنید و در این قسمت بنویسید ، بعدا برای ورود به سایت باید از این Username استفاده کنید .
وقتی یوزر نیمتان را انتخاب کردید و در کادر مخصوصش نوشتید ، لطفا روی یک تکه کاغذ یادداشتش کنید که فراموشش نکنید .
Password : در این قسمت باید یک پسورد برای حسابی که در نئوباکس خواهید داشت در نظر بگیرید و پسوردتون رو توی کادر جلوی پسوورد وارد کنید ، لطفا پسوردتون رو هم روی کاغذ در کنار یوزنیم یادداشت کنید که فراموشش نکنید .
Password Confirmation :یعنی در این کادر باید همون پسوردی که در کادر قبلی نوشتید ، در این کادر هم بنویسید، دقت کنید که هر دوتاش کاملا شبیه هم باشه وگر نه سیستم قبول نمیکنه .
Email : در این قسمت هم باید ایمیلتون رو وارد کنید ، دقت کنید که ایمیلی رو بنویسید که فعال باشه ، چون بعد از پروسه ثبت نام ، یک ایمیل از طرف سیستم برای شما ارسال میشه که باید تائیدش کنید .پس فراموش نشه که ایمیلتون فعال و صحیح باشه .
Payza/Paypal Email : فعلا همون ایمیلی رو که در کادر قبلی نوشتید ، در همین کادر هم بنویسید

Referre : ریفرر یعنی باید یوزرنیم ( Username ) کسی که شما را به Neobux معرفی کرده در این کادر بنویسید . و الان شما از طرف من دارید معرفی میشید ، میتونید Username منو توی این کادر بنویسید .
یوزر نیم من هم اینه : registerery( کپی کنید بذارید اونجا البته اگه ازتون خواست.ضمنا هیچگونه مبلغ یا درصدی از شما کم نخواهد شد)

 

Birth Year : این یعنی سال تولد شما ، که باید سال تولدتون رو توی این کادر بنویسید ، دقت کنید که سال تولدتون رو باید به میلادی بنویسید نه به شمسی .
Verification Cod : وریفیکشن کد یعنی کدی که موارد وارد شده در فرم رو تائید کنه، در جلوی این وریفکشن کد ، یک کادر هست که تصویر چندتا عدد و یا حرف انگلیسی وجود داره ، اونها رو توی کادر بنویسید .

Declaration : و بعد از اینکه همه اطلاعات رو به درستی پر کردید ، در آخر یک جمله به انگلیسی نوشته شده و یک مربع خالی هم جلوش هست و جمله این هست

I declare to have read,...
این جمله یعنی اینکه شما قوانین سایت رو قبول دارید و باید مربع خالی که جلوی این جمله هست رو کلیک کنید .

Continue : بعد از اینکه مطمئن شدید همه مراحل را کامل و صحیح پر کرده اید ، روی دکمه ای که نوشته شده Continue کلیک کنید . ( باز هم تکرار میکنم قبل از اینکه روی Continue کلیک کنید ، حتما یوزر و پسووردتون رو یادداشت کنید ، اگه یادتون بره دیگه نمیتونید مجدد حساب باز کنید )
زمانی که روی Continue کلیک کردید ، وارد یک پنجره جدید میشید که شبیه تصویر زیر هست :

neobux5

همان طور که در عکس میبینید ، دوتا باکس خالی وجود داره که من با نامهای Bux1 و Bux2
Bux1 : بالای باکس 1 نوشته Validation Cod For ، در مرحله قبل که شما روی گزینه Continue کلیک کردید ، یک ایمیل از طرف سایت نئوباکس برای شما ارسال شد ، دقیقا به همون ایمیلی که در فرم ثبتنام وارد کردید .
حالا باید وارد ایمیلتون بشید ، ایمیلی که به دستتون رسیده شبیه تصویر زیر هست و در داخل ایمیل همانطور که در تصویر می بینید شامل یک کد هست که باید این کد را کپی کنید و در Bux1 قرار بدید.

neobux6

Bux2 : در جلوی باکس 2 هم باید حروف و اعدادی رو که در تصویر جلوش میبینید رو بنویسید .
خوب حالا کدها رو که وارد کردید کار تمام است و باید روی Finish Registration کلیک کنید .
تبریک میگم بهتون ، مراحل ثبت نام تمام شد به همین راحتی و الان شما یک حساب در نئوباکس دارید و به راحتی میتونید پول درآوردن رو شروع کنید .
حالا شما حسابتون فعال شده، و باید از طریق همون Username و Password که دارید وارد سایت بشید

قدم سوم : ورود به حساب کاربری در سایت Neobux

خب شما در مرحله قبلی یک حساب در سایت نئوباکس باز کردید، و الان باید با همون Username و password که دارید ، وارد حسابتان در سایت نئوباکس بشید .

برای Login کردن یا ورود به حسابتان ، ابتدا وارد صفحه اصلی سایت نئوباکس بشید ، برای ورود به صفحه اصلی سایت نئوباکس اینجا کلیک کنید
بعد از کلیک کردن شما وارد صفحه اصلی سایت نئوباکس میشید که شبیه تصویر زیر هست . و باید روی گزینه Login که در سمت راست بالای سایت قرار داره کلیک کنید ، تصویر زیر رو ببینید که بتونید محل لاگین رو پیدا کنید و روش کلیک کنید .

3

قدم چهارم : آشنایی با محیط کاربری حسابتان در Neobux

خب شما در مراحل قبلی در Neobux ثبتنام کردین و یک حساب کاربری ساختید و به راحتی تونستید وارد حساب کاربریتون بشید .

بعد از اینکه ثبتنام کردید و با استفاده از Username و Passwordi که دارید ، توی سایت Login شدین ، یعنی وارد حساب کاربریتون شدین ، توی صفحه حسابتان ( قسمت بالای صفحه ) ، میتونید یوزرنیمتان راببینید ، روی Username کلیک کنید و بعد از کلیک کردن صفحه زیر رو میبینید .

تصویر زیر ،نمایی از تصویر حساب کاربری من هستش.

7?1

در قسمت بالای حسابتان ، یک ردیف دیگه منو زیر ردیف اول هست که شبیه تصویر زیر هستند

neobux12

شماره 10 : روش نوشته View Advertisement یعنی دیدن تبلیغات، اینجا همون جای اصلی سایت هست که شما هر روز باهاش سروکار دارید و با کلیک کردن روی این گزینه میتونید به صفحه تبلیغات وارد بشید و یکی یکی روی تبلیغات کلیک کنید و برای دیدن هر کدام مبلغی پول به حسابتان میاد. ( لطفا فعلا روی اگهی ها کلیک نکنید ، چون مطلب بعدی به طور کامل در مورد کلیک بر رو آگهی ها و نحوه کار با آنها هست ) پلیز صبور باشید صبور .

شماره 11 : نام این قسمت هم Offers هست ، اگه موس رو بگیرید روی این گزینه میبینید که خودش 3 تا زیرشاخه داره شامل :
NeoPoints
NeoCoins
Mini Jobs

شماره 12 : این گزینه روش نوشته Chat که در فارسی یعنی گپ زدن و همه دوستانی که با اینترنت آشنا هستند ، به خوبی میدونند چت یعنی چی . وقتی روی چت کلیک کنید میتونید اونجا با چندین زبان البته بجز فارسی ، با اعضای سایت صحبت کنید ، و اگه سوالی داشتید میتونید اونجا مطرخ کنید و جوابش رو بگیرید ، دقت کنید که در روز اول ثبت نام معمولا نمیتونید وارد چت روم بشید ، باید یکی دو هفته بگذره و چند اگهی کلیک کنید که سایت بدونه شما فعال هستید ، بعد گزینه چت رو براتون فعال میکنه .
هر زمان گزینه ها به رنگ سبز بود یعنی فعال هستند و اگه خاکستری بودند یعنی غیر فعال هستند .

شماره 13 : این قسمت مربوط به انجمن های سایت هستش ، در قسمت انجمن ها ، معمولا اعضای سایت میان نظراتشون رو و اینکه چقدر پول تا به حال از سایت گرفته اند و شرایط حسابشون رو مینویسند و همچنین مدیر سایت هم در قسمت فروم ها اخبار سایت رو میذاره و خیلی چیزهای دیگه میشه توی این فرومها یاد گرفت .

شماره 14 : روی این گزینه نوشته FAQ که مخفف Frequently Ask Question به معنای سوالات متداولی هست که معمولا برای کاربران پیش میاد ، در این قسمت در مورد تقریبا همه موارد سایت یکسری سوال و جوابها از طرف مدیریت سایت گذاشته شده که میتونید ازش استفاده کنید و خیلی از موارد سایت رو در این قسمت ببینید .

شماره 15 : عکس یک پرچم رو نشون میده ، اگه موس رو روش نگه دارید ، عکس پرچم چند کشور رو نشون میده که پرچم هر کشوری رو که کلیک کنید ، زبان سایت تبدیل به زبان همان کشور میشه ، ولی شما همیشه بذارید روی انگلیسی باشه ، البته اگه با زبانهای دیگر کشورهای موجود در لیست آشنایی کامل دارید ، میتونید تغییرش بدید .

از بالای صفحه حسابتان که نگاه کنید ، در ردیف سوم از بالا ، یک دسته 4 تایی منو دیگه وجود داره که شبیه تصویر زیر هست :

neobux13

شماره 16 : روی این گزینه نوشته Extend به معنای توسه دادن و ارتقا دادن هست ، هر زمان که بخواهید نوع عضویتتون رو در Neobux ارتقا بدین باید از این گزینه استفاده کنید ، مثلا بعد از مدتی خواستید از عضویت ثابت به طلائی تبدیل بشید و بالاتر
( مجددا اعلام میکنم که در مطالب آینده در مورد نوع عضویت کامل شرح داده ام )

شماره 17 : روی این گزینه نوشته Advertise یعنی اگهی یا همون تبلیغ ، اگر شما بخواهید در سایت تبلیغات کنید باید از این گزینه استفاده کنید ، فراموش نشه که برای تبلیغ کردن در neobux باید هزینه پرداخت کنید . که البته فکر نمیکنم شما با این مورد کار خاصی داشته باشید فعلا .

شماره 18 : اینجا نوشته Referral ، یعنی زیرمجموعه ، اگر بخواهید از سایت زیر مجموعه اجاره کنید یا همون Rent referral ، باید از این گزینه استفاده کنید ( در این مورد نیز یک مطلب جدا نوشته ام که در مطالب بعدی میتونید بخونیدش کامل و خیلی هم مهم هست لطفا همین الان نرید و وقتی بهش رسیدین بخونیدش )

شماره 19 : روی این قسمت نوشته Your Payment یعنی پرداختی شما ، و هر زمان که موجودی حساب شما بالای 2 دلار باشه این گزینه سبز میشه یعنی فعال میشه و شما میتونید روی این گزینه کلیک کنید و موجودیتون رو به حساب شخصیتون انتقال بدین که فکر کنم شیرین ترین قسمت همینجا باشه .

فراموش نشه که حداقل پرداختی از طرف Neobux به اعضای سایت ، 2 دلار هست . ( در این مورد نیز در مطالب بعدی توضیح داده ام ، فعلا فقط بدونید که این گزینه چیه ) .

خوب حالا دیگه وقتش رسیده که کار اصلی یعنی دیدن تبلیغات و اگهی ها رو شروع کنید و پول دربیارید و روز به روز به درامدتون رو اضافه کنید .

قسمت دوم آموزش را حتما ملاحظه فرمایید تا به درآمد میلیونی از اینترنت دست پیدا کنید

برای مشاهده قسمت دوم کلیک نمایید



 
تبلیغات
آمار بازدید

بازدید امروز : 41

بازدید دیروز : 28

کل بازدیدها : 176792